2009. január 16., péntek

Fantasztikus! Köszönöm kedves biztatasotokat, sajnos meg fogalmam sincs, hol kell nektek valaszolnom, igy megteszem most nyilvanosan, köszönöm!
Valoban nem artana egy kis bemutatkozas, de hol is kezdjem...
Ket gyermekem van, Robin fiam 7 eves, gyönyörü, okos, kedves es hiperaktiv.
Kislanyom Olivia aprilisban lesz 3 eves, szinten gyönyörü, okos es kedves, es valoszinüleg ö is hiperaktiv.
Neha nem könnyü ezzel együttelni, de rengeteget tanultam az evek soran...
Forduljatok hozzam batran, ha kerdesetek van ebben a temaban.
Egyedül nevelem a gyerekeket, mar ujra dolgozom, szerencsere Olivia remekül beilleszkedett az ovodaba, Robin pedig iskola utan a napköziben van, ahol ö is jol erzi magat.
Valoszinüleg nem tul sok erdekessegröl tudok majd nap mint nap beszamolni, eleg egyhangu az eletünk mostanaban, de azert igyekezni fogok.
Csongi, nagyon örülnek a meghivonak, egyelöre nem tudom hol kell az e-mail cimemet megadni, hogy megse legyen teljesen nyilvanos, majd ertekezem Miannal.
Hat ennyit mara, folyt.köv.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is Mian biztatására néztem be hozzád!
    Meglátod majd jönnek a gondolatok, lesz mit írni mindig!
    Az én nagyobbik fiam is 7 éves tegnaptól:)
    A kicsi meg 20 hónapos.

    VálaszTörlés
  2. épp azt akartam írni, hogy Csonginak megadtam az email címedet. :))
    Hívj fel szánkózás ügyben!!!! Pussz

    VálaszTörlés
  3. Akkor te az a Gabi vagy akinek egyszer a Mian megadta a teloszámát amikor Marcimmal nagyon nem bírtunk.Bevallom én nem vagyok valami telefonálgatos fajta és nem mertelek felhivni.Lehet igy majd könnyebb lesz veled értekezni ha beindul drágám ujra!!!!Most eléggé jól kezelem a dolgokat.Enyém gyerek nem hiperaktiv csak eleven!!!:):):)de az nagyon!!!

    VálaszTörlés