2009. február 1., vasárnap

Függöségeim...

Mian kérésére...

-abszolút színházfüggö vagyok, bár mióta Németországban élek, jóval kevesebb a lehetöségem színház közelébe jutni, a városunkban csak egy színház van és a repertoár sem feltétlenül az én
ízlésem, de otthon ez napi program volt, tekintve, hogy ott dolgoztam.

- aztán az olvasás... Könyv nélkül egyszerüen nem tudok elaludni, teljesen mindegy, milyen fáradt vagyok, mióta gyerekeim vannak már nem így van, de azelött evés közben, a WC-n, az utcán menet közben, szóval mindig és mindenhol olvastam.


- sajnos dohányzom is, ami igencsak erös függöség nálam, ugyanis minusz 20 fokban is képes
vagyok kimenni az erkélyre cigarettázni, nálunk a lakásban ugyanis tilos.

- nagyon szerelmes függöségem a zene... csinálni és hallgatni egyformán boldogság.

Biztosan van még egy s más...

Nem is tudom hogy kellene bepótolni az elmúlt napokat, tulajdonképpen minden rendben van velünk, leszámítva hogy folyton dögfáradt vagyok, így esténként már nincs eröm írni, bár mindig megfogadom.
Robin beteg volt, két napig nem ment iskolába, holnap már viszem, láza nincs.
Várjuk a farsangi szünetet, ami febr. 23-tól egy hét lesz, öt napra lefoglaltam egy üdülöházat a bajor erdöben, ránk fér egy kis levegöváltozás.
Ma sem megy az írás, remélem hamarosan.

3 megjegyzés:

  1. Jaj de hiányzik a színház!Valamikor én is nagyon sokat jártam,volt egy ismerősöm aki színházban dolgozott ,így még többet jártam színházba mint az átlag.De sajnos a fiúk mellett meg a férjem 4 műszakos munkája mellett nincs rá mód mostanában.

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon szerettünk a Párommal színházba járni, még bérletünk is volt. Sajnos most már drágálljuk a bérletet, de azért néha ellátogatunk egy-egy előadásra. Most az egyik kisebb színházban a győri balettnövendékek adják elő a Diótörőt, azt mondják gyönyörűen koreografált, és fantasztikus a díszlet, azon gondolkodom a 2 nagyobb gyerkőcömet elvisszük az egyik előadásra.

    VálaszTörlés
  3. Végre!!!! :)

    Tudod, én is készülök a napokban az Aidára. Bár már nagyon elment töle a kedvem, mert a barátosném (akinek a férje énekel) mondta, hogy rettenetes elöadás. Talán jobb is lenne, ha kihagynám!? Pedig annyira készültem. :(

    A zenéket ne feledd!!! Várom!

    VálaszTörlés